h1

Någon, jag och självheten.

augusti 15, 2011

Idag träffades vi och pratade. Bra prat. Om det som varit och varför. Kärleksfullt på ett sätt. Men även en del sanningar levererades som kändes både för mig och för honom. Värst för mig var när han berättade att han inte längre är attraherad av mig. Oj, oj den jävlar anamma tog skruv rätt in i hjärtat.

Nu är jag hemma. Tillbaka i soffan. Ensamhetens soffa. Nu sjunker jag ner i självömkan och tycker synd om mig själv för att jag är själv, själv, själv. Där inga sms kommer att plinga i telefonen, där ingen kommer att stryka mitt hår, där ingen kommer att kyssa mig intensivt.

Det är inte han jag saknar. Vårt uppbrott är bra. Det är någon jag saknar.

8 kommentarer

  1. KRAM!!!!! och igen, KRAM!!!!


  2. Jag hade ju en idé kring det där ju. Glömde prata om det igår…


  3. Stor kram härifrån oxå!


  4. Åh fy fan vilken sak att höra, har själv varit där. Kram!


    • Ja, det var inget kul att höra. Verkligen inte. Samtidigt tror jag inte att han förstod hur hårt jag skulle ta det, hur mycket jag skulle trigga på just den grejen.



Kommentera

