h1

Är det meningen att jag ska göra något vettigt på jobbet?

maj 9, 2011

Jag dejtade en kille i början av året. En fin kille, rolig, snäll och med hjärtat på rätt ställe. Men för mig infann sig aldrig fjärilarna i magen. Jag försökte verkligen, även fast jag långt inne viste att fjärilarna aldrig skulle infinna sig. Så tillslut, ganska nyligen, så fick jag säga att jag inte längre var intresserad.

En vecka senare dyker denna man upp. Som om han legat och väntat i kulisserna. Där alla känslor hamnar rätt från början och fladdret i magen växer sig bara starkare för varje dag.

Härligt, fruktansvärt nervöst och fy sjutton vad jag inte kan koncentrera mig på någonting.

One comment

  1. […] hel del. Hur det känns att vara galet förälskad med pirret i magen och att inte kunna tänka på något annat än honom. Jag har också lärt mig att sätta mina villkor för vad som är jag. Var mina gränser […]



Kommentera

