h1

Vad gör jag nu?

maj 8, 2011

Dejten. Hur gick det med den?
Vad sägs om total attraktion, lika nivå på samtalen och en kille som är öppen, känslosam och dessutom snygg.

Men. Såklart att det finns ett men. Skild i november förra året. Han säger själv att han inte har en aning om vart han är i livet och vart han är på väg. Han är mycket tydlig med det.

Mitt förnuft säger att jag ska backa, inte ge mig in i detta eftersom det troligaste är det inte kommer bli bra.

Min känsla är att jag faller som en fura.

13 kommentarer

  1. För min del låter det underbart! Hoppas allt löser sig!


  2. Ibland kan.. en liten rómans.. vara bättre än att sitta ensam och bitter på egen verkstad. Go! Med öppna ögon, och öppen själ Fall så länge det känns bra, men känn även efter om det inte gör det.

    Och du: Hurra🙂


    • Jag tror att det är precis så jag ska göra. Jag tror inte ens att jag kan backa eftersom att känslan är för stor.


      • Backa då är nästan straffbart🙂
        Väl förtjänt stumpan!


  3. Härligt! Och farligt🙂 Glad för din skull!!

    Som de andra säger – gå in med öppna ögon, njut av stunden, sug åt dig av uppmärksamheten och ha det gott!! Tiden får utvisa.


    • Härligt är det, men ack så stressande också… Jag har svårt att slappna av i dessa situationer.


  4. Rädda flickor får aldrig kyssa snygga pojkar…😉


  5. […] och mina små « Vad gör jag nu? Är det meningen att jag ska göra något vettigt på jobbet? maj 9, […]


  6. Förnuft eller känsla….? Om ni båda hela tiden är på samma plats i känslor och förnuft, varken framför eller bakom varann så tycker jag du kan släppa rädslan. Det kan ju gå åt skogen……men en bal på slottet kan ju också vara alldeles…alldeles… Det vore så himla kul om det hände något dramatiskt för dig – för det är du verkligen värd!


    • Fina larvad! Tack så mycket för dina ord de värmer. Du har rätt i att det bara är att släppa taget, låta allt ha sin gång. Det är inte lätt, men det känns som om ett annat alternativ inte finns.
      Kramar


  7. […] tid med honom har lärt mig en hel del. Hur det känns att vara galet förälskad med pirret i magen och att inte kunna tänka på något annat än honom. Jag har också lärt mig […]



Kommentera

