h1

Skitveckan lider mot sitt slut.

november 5, 2010

Den här veckan har verkligen varit en riktigt skitvecka. Känt mig låg, orkeslös och längtat så förbannat mycket efter barnen. Överjävligt mycket. Inte blir det bättre av att hemmet ser ut som sju svåra år och där jag bara inte hittar energin för att ta tag i röran.

Det låga kan ha många förklaringar. Kanske alla samverkar med varsin bit. Jag orkar inte ens bry mig i det hela utan vältrar mig i självömkan med förhoppning att det vänder av sig själv denna gång.

När jag ändå håller på och gnäller så kan jag lägga till; jag skulle vilja vara sjukt snygg, 7 kg smalare och ha tuttar som pekar uppåt (fast de två sista kanske ingår i sjukt snygg?).

4 kommentarer

  1. Man får vara full av självömkan! Om ingen annan tycker synd om en, så får man ju se till att klara den biten själv…

    Förstår dig så väl! Själv hade jag turen att ha barnen hemma de 3 första dagarna på höstlovet, och det var så himla mysigt!

    Snart vänder det. Kram!


  2. Men pekar tuttar uppåt utan hjälp? Nånsin? Dina tuttar är säkert fina som de är, även om jag inte sett dem (och du får ursäkta om jag blev lite för personlig).

    Oavsett vilket handlar det inte så mycket om hur man ser ut, vad man har för tuttar eller hur många kilon extra man råkar bära på. Det viktiga för mig är att tuttarna och kilona sitter på någon jag tycker om – de blir vackra då, oavsett hur de råkar se ut.


    • Anguin, du är snäll! Såklart är det så som du säger, men i en överjävlig vecka så kunde jag inte låta bli att klaga på lite i-landsproblem också🙂


      • Det får man absolut göra. Klaga alltså. Det är rätt gött, så länge man inte gör det hela tiden. Ta det från en som vet🙂



Kommentera

