h1

Jobbet är mitt!

oktober 13, 2010

Någon gång i december byter jag jobb. Från det stora bolaget i Uppsala till det lilla bolaget i Stockholm. Jag ser mycket fram emot det, fast i ärlighetens namn förstår jag nog inte vad jag ger mig in på. Och tur är kanske det, för annars hade det nog krävt mycket mer mod än den dos som jag idag besitter.

Nu väntar avslutning på gamla jobbet. Och överlämning till alla dem som mina uppgifter ska delas ut på. Jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop det, men det ska nog gå. Det måste ju gå.

5 kommentarer

  1. […] och mina små « Jobbet är mitt! oktober 13, […]


  2. grattis!


  3. Grattis! Det kommer att gå galant!



Kommentera

