h1

Nytt jobb?

september 26, 2010

Fredagens eftermiddag tillbringade jag på intervju. En intervju för ett jobb jag inte sökt utan blivit tillfrågad om jag vill komma dit. Sen var det i och för sig finaste vännen som rekommenderade mig, men det gör mig inte desto mindre smickrad över förfrågan. Och spänd av förväntan är jag över att jag kan tänkas få detta jobb. Ett jobb som innebär mer ansvar och en utmaning som heter duga. Ett jobb där jag inte behöver pendla till Uppsala varje dag. Tusenlapparna extra i månaden är inte heller fy skam.

Nu håller vi tummarna! Ok?!

7 kommentarer

  1. Håller alla tummar som går! Spännande!!!


  2. Okej! *håller håller*


  3. De hålls.


  4. Grattis! Håller alla tummar!



Kommentera

