h1

Du och jag, Kenta!

september 7, 2010

Ett lugn har spridit sig i min kropp. Ett lugn som säger att det löser sig. Jag känner idag ingen stress över att jag inte har en kille att luta huvudet mot. Det finns ingen längtan att ha det heller. Eller jo, en längtan finns, efter kärleken, men absolut inte ett måste för att överleva.

Och det känns så skönt att jag känner så idag. Att jag kan vila i känslan. Hämta kraft. För jag vet ju att imorgon kanske jag känner annorlunda.

Just idag är jag stark.

4 kommentarer

  1. Det låter väldigt klokt tycker jag. Skön känsla.

    Har hittat till dig och är på ett sätt nyseparerad på väg mot skilsmässa men på ett annat så har vi gått den här vägen många år. Man kan vara ensam även i en relation.


  2. ”I like”.
    Särskilt att du sätter det på pränt så här.
    Kramar


  3. Just idag är jag stark – Kenta, en riktigt orginallåt men är glad att du känner så! Det är ett steg i rätt riktning!


  4. Glad för din skull! Man ska ta vara på dagar man känner sig stark!!!

    tack för raderna i mitt inlägg om inre kaos.. Idag känns det bättre. Fick pussa lite på H igår kväll när han var hos min syster (sic)och på söndag ser jag definitivt A och E på fotbollscup.

    Önskar dig en fin helg!



Kommentera

