h1

Ett stort tack till er alla!

juni 30, 2010

Vad fina ni alla är, som kommenterar, tycker till, delar med er av era egna liv, bekräftar och även får mig på andra tankar när så behövs. Jag är mycket tacksam för att ni finns här på min blogg. Mycket, mycket tacksam.

Jag skulle vilja svara till er, ha en dialog, vara personlig, för det är ni värda. Men. Detta men. Jag är för trött, slut efter långa dagar på jobbet, alternativt slut efter tiden med barnen. Kraften och orken räcker inte till. Inte just nu i alla fall.

Detta inlägg är alltså till er alla. För att ni finns.

Tack!

2 kommentarer

  1. Tack själv, för att vi får ta del av ditt liv 🙂


  2. Tackar jag med!



Kommentera

