h1

24 april 2006

april 24, 2010

För fyra år sedan kom världens sötaste yrväder till världen. Redan som bebis var hon bestämd. Ville bara amma när hon själv var hungrig. Aldrig annars. Inte för närhet. Bara för mat.

Närheten har hon tagit ändå och gör fortfarande med en självklarhet som bara hon har. Hon kryper bestämt upp och myser i famnen. Gosar in sig. Smeker lätt på huden eller klappar på kinden.

Och jag njuter. Jag skulle inte kunnat få en mer fantastisk Lillasyster än den jag fått.

Kära Lillasyster, jag älskar dig av mitt hela hjärta.

Idag är det din dag.

6 kommentarer

  1. Grattis Lillasyster!


  2. Grattis till Lillasyster! Fattar inte att de blivit fyra…!


  3. Grattis till Lillasyster. Och till Lillasysters mamma förstås!


  4. Grattis finaste Lillasyster och finaste mamman!


  5. grattiskram till lillasyster 🙂


  6. Tack alla fina ni för era grattishälsningar!
    Lillasyster är nu en mycket stolt 4:a-åring.

    Linda



Kommentera

