h1

Kvinnodagen idag.

mars 8, 2010

Läs, läs, läs!

Hon gör det så bra!

4 kommentarer

  1. Tack, gud vad snäll du är!


  2. Kul skrivet. Man kan inte låta bli att bli både road och skamsen, även om jag nog har bra samvete för min insats som man. Men strukturerna är rötna och obegripligt osynligggjorda. Just därför var det också extra roligt när du blev ”Sr research engineer”!


    • Hon är bra, bloggerskan. Riktigt bra tycker jag. Beskriver ofta mönster som jag själv besitter och vill ta mig ur. Ger mig en spark i arslet. Bokstavligen.



Kommentera

