h1

Farsen har kommit till stan.

februari 20, 2010

När jag blev singel och då jag började må någorlunda bra efter skilsmässan så sa jag alltid att jag skulle ha en hel hög killar. Där det skulle bli lite farsartat när någon av männen ringde precis då jag befann mig hos någon annan. Hittills har det inte varit så. Inte alls. Jag har varit glad om jag fått hångla lite då och då.

träffade jag U. Och det har ju varit en bergochdalbana. Därefter kom kollegan som en joker i leken och gav mig den distraktion som jag så väl behövde för att få en annan inställning till U och mina känslor för honom.

Idag: Är hos kollegan. Då ringer U.

Farsen har börjat.

16 kommentarer

  1. =)
    Så spännade! Och grymt kaxigt =)
    Hur gör du?


    • Spännande är det. Helt klart. Och jag gör inget. Haft tur.


  2. Härligt ändå ju =)…och du har ju inte direkt några krav på dig just nu, att vara ”trogen någon” när du är singel, om man ska vara som många singelkillar man mött och som haft hur mkt tjejer omkring sig som helst. Du kallar dem ”en kompis” bara och så är det bra med det.


    • Kompisfrasen kommer att få en helt annan betydelse nu..:-)

      Det är härligt, roligt och otroligt spännande. Jag hoppas det fortsätter.


  3. Hehe, så det kan gå va?
    😉


  4. Känn dig åtrådd!(inte mer än rätt) Njut och var rädd om dig själv.


    • ‘Finns ju inget snyggare än en uppvaktad kvinna..


    • Jag känner mig åtrådd. Och det är bra. Självförtroendeboostar helt enkelt. Och jag är rädd om mig själv. På alla sätt.


  5. Love it! Livet är till för att njutas!


    • Precis!

      Jag ser fram emot lördag om två veckor. Då ska livet njutas lite mer! Eller hur?


  6. Härligt bekymmer 🙂

    Får du för många ”på halsen” vet du vart du kan skicka dem vidare…

    Tack för kommentaren på min triss!


    • Jag skickar dem direkt till dig i så fall. Och får du för många på ditt håll så småningom så kan vi ha ”bytardag”…;-)

      Barnen dina är helt fantastiska. Vilken närvaro i bilderna!


  7. Men men men…
    Blir det ingen fortsättning på det här?
    Hur slutade ”farsen”?
    ÄR den slut?
    Här krävs uppdatering av bloggen ser jag.
    😉


    • Farsen har full fart än så länge. Däremot ger farsen tidsbrist….:-)



Kommentera

