h1

Effektivitet nästa.

januari 18, 2010

Återigen har jag mycket på jobbet. Så pass att jag behöver jobba på kvällen när barnen somnat. Men jag har inte orken, kan inte förmå mig själv att slå på jobbdatorn, logga in, starta upp alla system och sedan jobba. Det går helt enkelt inte efter åtta på kvällen.

Jag måste hitta en annan strategi för att få ihop det hela. För få ihop det vill jag eftersom de extra arbetsuppgifterna jag gör just nu är det roligaste jag kan tänka mig att syssla med. Dessutom är det en möjlighet till ett karriärlyft som jag så hett eftertraktar.

Nu är det helt enkelt dags att bli effektiv då jag har mina timmar på jobbet. Sjukligt effektiv.

3 kommentarer

  1. Var självklar, i dig själv. Då kommer det gå som en dans. Kram


    • Jag har bestämt mig för att helt enkelt inte jobba hemma på kvällen. Inte ens inbilla mig att jag ska göra det. Då släppte stressen och pressen lite. Skönt!


      • Bra!



Kommentera

