h1

Dejtuppdatering.

december 20, 2009

Vi hittade varandra utan problem, dock var jag lite svettig i handflatorna av nervositet, som i och för sig inte var superstor, men låg och pickade i bakgrunden. Trevlig var han. Lättpratad, där samtalen flöt fritt om stort som smått. Och han har en blick som ser. En blick som håller kvar ögonkontakten utan problem.

Nu på förmiddagen skickade jag ett tack-för-igår-sms och fick svaret: Tack själv, det måste vi göra igen och då tycker jag att vi lägger till en bit mat också!

Detta känns intressant. Tvillingmammans tanke bakom det hela visar sig kanske vara helt rätt. Vem vet?

6 kommentarer

  1. Oj, oj, spännande!!!! Och pirrigt förmodar jag?!

    Sitter själv med pirr i magen efter att ha återupptäckte en gammal kärlek. Oxå spännande!


    • Lite pirrigt är det, trots att det bara varit en dejt. Fast man känner ju direkt om kemin finns där eller inte.

      Spännande med en gammal kärlek som dyker upp!


  2. Jag håller mina tummar att han upptäckt dig.


  3. […] Med fjärilar i magen. december 27, 2009 På tisdag är det dags att träffas igen. Lunch på trevligt ställe är […]


  4. […] träffade jag U. Och det har ju varit en bergochdalbana. Därefter kom kollegan som en joker i leken och gav […]



Kommentera

