h1

Tvillingmamman fixar ragg.

november 26, 2009

Fina, fina Tvillingmamman gick på fest i helgen. Där raggar hon upp en kille till mig. En lång, mörk och trevlig kille. 42 år. Har barn. Han verkade med på noterna och mitt telefonnummer delades ut för ett par dagar sedan.

Idag ringde han, mitt i storbaket med Lillasyster. Olägligt alltså. Men han var mycket artig och frågade när han kunde ringa igen. Det gillar jag skarpt; att han ringer igen och inte att jag ska ringa när jag inte är i en oläglig situation. Jag är för jämlikhet i mångt och mycket, men när det gäller flört så går jag helt klart igång på initiativ och självsäkerhet.

Så imorgon runt 8 bloggar jag inte. Då pratar jag i telefon.

8 kommentarer

  1. Imorgon runt 21.30 väntar jag således på uppdatering 😉


  2. Heja! Heja! Snart sitter han i soffan förälskad och klar!


  3. Men hallå där, vilken gentleman! Håll dig lång från bloggen i morgon kväll!!!!!! Fast sen får du rapportera 🙂


  4. YES! Det är en sån man du ska ha. Jag ringer inte kl 20 (då är det Idol), men kanske kanske en stund innan för att distrahera 😉 Hihi


  5. Härligt – uppdatering inom kort, tack 😉


  6. […] « Lite lättsammare. Dejtdags. december 19, 2009 Idag är det dags. Idag är det dejtardags. Ska bli kul, eller spännande kanske är ett mer passande ord, eftersom dagens dejt är verkligen […]


  7. […] känns intressant. Tvillingmammans tanke bakom det hela visar sig kanske vara helt rätt. Vem […]


  8. […] Jag önskar mig lite pirr i magen och får hjälp från oväntat håll. […]



Kommentera

