h1

På det igen.

oktober 28, 2009

Vi skulle mötas vid ringen på Stockholms C. Strax efter 5. Tokigt val plats eftersom vid den tiden är det sjukt mycket folk vid just den platsen. När jag kommer dit så börjar jag spana runt, kommer inte ihåg riktigt hur han såg ut på fotot på dejtingsidan, men så ser jag någon som kan vara han och tänker: hm, detta kan bli trevligt! I samma sekund är det någon som knackar mig på axeln och där står en jättekort kille, inte med samma glimt i ögonen som på bilden och jag fattar direkt att han är inget för mig. Ytligt av mig. Javisst.

Men bion var i alla fall bra.

One comment

  1. Oj, vad jag känner igen mig från en period i mitt liv. Vi hade haft superkontakt på mail och telefon i några veckor (låååånga samtal och mail) och i samma sekund jag såg honom visste jag bara. Gjorde ett tappert försök och det blev bara fel, rakt igenom.
    Tyckte själv det var ytligt då och insett sen att kanske är det det också, men kemin måste ju stämma.
    Bättre lycka nästa gång.
    Puss



Kommentera

