h1

Kanske, kanske inte

september 28, 2009

Humöret är inte på topp idag. Snarare tvärtom. Känner mig nerstämd och trött. Oron kryper i kroppen vilket gör att jag inte går och lägger mig trots att jag borde.

Kanske beror det på den långa och tunga arbetsdagen. Speciellt eftersom den avslutades med en flygresa med världens längsta och vingligaste inflygning som gjorde mig rädd. Kanske beror det på att Lillasyster är sjuk och befinner sig hos pappan. Kanske sakerna tillsammans gjorde att längtan blev lite för påtaglig.

 

3 kommentarer

  1. Lite pepp från mig via bredband!


  2. lite gladhälsningar då-ra 🙂 hoppas det känns bättre nu!


  3. Vem som helst skulle bli nedstämd av det där. Klart du blev det! Hoppas det släppt nu. Har hämtat Peo hos pappan, ligger och sover på sin säng. Kollapsade. Det är nåt fel på honom… längtar tills han vaknar så vi kan skruva ihop riddarborgen 🙂



Kommentera

