h1

Tur att det är kväll nu.

september 6, 2009

Idag har jag inte räckt till som mamma. Inte på långa vägar. Tålamodet har tagit slut rean innan tjatet och gnatet har börjat. Och just därför så har det varit mycket trots och gnäll i många och långa perioder under dagen.

Utöver det är jag så trött, eller så är jag trött just på grund av att allt varit jobbigt idag, eller tvärtom, att jag är trött vilket gör att tålamodet inte finns. Vad vet jag?

Imorgon är en ny dag. Jag hoppas den blir bättre.

2 kommentarer

  1. Ibland är vi trötta och vi behöver inte alltid ha en orsak till det.
    Som sagt, i morgon är en ny dag. Den blir bättre!


  2. Det är det enda man kan hoppas. Går själv på tomgång med en hängig, analkande förkylning eller nåt. Nåt skit är det, men händer inget.



Kommentera

