h1

Nya äventyr väntar

juli 5, 2009

Jag fick inte hångla, men hade ändå en supertrevlig kväll. En sådan kväll där tiden bara flyger iväg och helt plötsligt tittar någon på klockan och utbrister ”Men klockan är ju halv tre!”.

Imorgon väntar nya äventyr för mig och barnen. Vi tre ska ta oss ut till en skärgårdsö och där ska vi tälta. Vi alla är mycket förväntansfulla inför detta äventyr och har längtat länge efter att komma iväg. Den första utmaningen för mig är helt klart hur jag ska få med mig all packning för tre personer som ska ha sovsäckar, liggunderlag och tält. Och så lite kläder också förståss. Så är det någon som imorgon på förmiddagen ser en sjukt svettig mamma med två ungar, med en gigantisk ryggsäck och hela vagnen fullproppad med allt annat utom barn, så är det förmodligen jag.

2 kommentarer

  1. Åh, vad spännande! Lycka till!


  2. […] Semester. Äntligen semester. Med barnen. Jag återvänder så smått till livet. […]



Kommentera

