h1

Förväntan inför morgondagen

juli 3, 2009

Idag har jag påbörjat min semester. Två veckor ska jag ha, sen är det tillbaka till jobbet för två, och därefter har jag ytterligare två veckor ledigt. Upphackad semester för jag vill inte vara hemma och ha semester utan barnen, så då fick det bli på detta vis. Nästa år är jag nog modigare och gör annorlunda.

I alla fall så börjar första semesterhelgen med att jag ska ha en liten grillfest hemma hos mig. Vi blir bara fem stycken, men håll i hatten, två(!) av dem är singelkillar. Herregud, någon av dem ska jag väl kunna hångla lite med!?

4 kommentarer

  1. Lycka till


  2. Någon….Välj innan! för säkerhets skull.



Kommentera

