h1

Återlämning

juni 28, 2009

Det känns som om jag har haft barnen till låns. Mina för 48 timmar. Nu är de åter hos pappan under 7 dagar.

Lämningen idag var jobbig. Både jag och barnen var ledsna. Jag höll igen såklart, men fan vad det är tungt när Storebror öppnar ytterdörren och rusar ut i trapphuset med Lillasyster tätt efter och båda kastar sig om halsen och säger ”Gå inte mamma!”, efter att vi redan sagt hejdå inne hos pappan. 

Kvällen blir tung. Jag kommer att grina, hata pappan och tycka synd om mig själv.

One comment

  1. […] för pappan och barnen. Jag har dem till låns under 48 timmar. Återlämningen är smärtsam. Som fan. Jag går sönder […]



Kommentera

