h1

37

maj 14, 2009

I morgon fyller jag år.

37.

Min första födelsedag i lägenheten. Känns vemodigt. Inget kaffe på sängen, inget självklart ”Grattis”, men barnen finns här, vilket gör att det ändå känns ok.

På kvällen kommer mamma och hennes man över. Min lillasyster likaså. Vi ska grilla, dricka lite vin, prata och ha trevligt. Var tanken.

Mamma vill väl, men denna gång blir det så tillkrånglat och nu känns det bara som om jag vill hoppa av hela cirkusen. Fan vad jag hatar att vara såhär less.

2 kommentarer

  1. Låt familjen komma.
    Det är kul att fira, även om det inte är som det brukar. Det är din dag.
    Låt mamma sköta disken!



Kommentera

